- Home
- Klantenservice
Neem contact met ons op
Seine Wonen
Molenweg 2
8141 NS Heino
T: 0572-391310
E: info@seine.nl
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Uiteraard zo snel mogelijk, maar het is afhankelijk welk product je hebt gekocht. Producten die speciaal voor jou worden gemaakt, kunnen een levertijd van 8 tot 16 weken hebben. Sommige producten zijn ook op voorraad bij de fabrikant, deze kunnen binnen 3 weken geleverd worden. De levertijd van de meeste raamdecoratie bedraagt 2 tot 6 weken. Voor vloeren geldt ook een levertijd van tussen de 2 en 6 weken. Dit is ook afhankelijk van of wij deze ook moeten leggen. Sale en showroom producten zijn direct leverbaar en heb je een week later al in huis. Bij aankoop zullen wij dit met je bespreken, zodat je weet wat je kunt verwachten.
Hoelang zit er garantie op de artikelen die ik bij Seine koop?
- Garantie van 3 jaar op NLwoont, NLslaapt, overige collecties.
- Garantie van 5 jaar op Interliving collectie.
- Op Showroommodellen geven wij 1 jaar garantie. Op Outlet-producten geven wij
geen garantie.
Hoe weet ik welke acties er zijn?
Wij verspreiden regelmatig folders en adverteren in kranten, daarnaast zetten wij de acties op onze deze site, die zijn te bekijken op de Media & Downloads-pagina.
Wil je op de hoogte blijven van de acties, dan kun je je ook aanmelden voor onze nieuwsbrief. Laat je emailadres achter in de footer van de website.
Is de winkel rolstoelvriendelijk?
Jazeker! Wij vinden het belangrijk dat iedereen onze winkel kan bezoeken en daarom is onze winkel volledig rolstoelvriendelijk. Mocht je je rolstoel niet bij je hebben, of ben je slecht te been, dan hebben wij er ook een die je kunt gebruiken.
Wanneer zijn jullie geopend?
Wij zijn geopend van dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 18.00 uur. Vrijdag van 10.00 tot 21.00 uur én zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Benieuwd naar de koopzondagen? Deze kunt u vinden bij onze contact pagina.
Word ik direct geholpen?
Dit proberen wij uiteraard wel, maar als je hier zeker van wil zijn, dan kun je het best een een afpraak plannen. Dan weet je zeker dat je gelijk geholpen wordt.
Zijn jullie ook op zondag open?
Bekijk het overzicht van onze aankomende koopzondagen op de contactpagina.
Leveringen en garantievoorwaarden
Deze voorwaarden staan op de achterkant van de orderbevestiging en/of factuur, als je de order of factuur per mail hebt ontvangen zitten ze in de bijlage.
Wat als mijn meubelen niet naar binnen kunnen?
Dan gaan we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen, bijvoorbeeld als een hoofdbord niet naar boven kan. Kunnen wij deze eventueel inkorten. De kosten zijn dan circa 150,-. Het blijft je eigen verantwoordelijkheid om de juiste formaten bij je thuis op te meten.
Hoe gaan jullie met mijn privégegevens om?
Wij bewaren alleen gegevens voor eigen gebruik en het afhandelen van orders of vragen. Wij zullen deze niet aan andere partijen doorgeven of doorverkopen. Als je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief, zullen wij je emailadres gebruiken om je op de hoogte te houden van onze aanbiedingen en extra openingsdagen, hier kun je je altijd weer voor afmelden.
Bezorgen
De bezorging is gratis tot 50 km van Heino. Afhankelijk van het orderbedrag en het afleveradres spreken we samen een passend bezorgbedrag af. Voor bezorging maken we altijd een telefonische of schriftelijke afspraak met je. We geven in overleg aan of wij ’s ochtends tussen 8.00 – 12.30 of ’s middags tussen 12.30 – 17.00 uur langskomen voor bezorging en eventueel installatie.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Uiteraard zo snel mogelijk, maar het is afhankelijk welk product je hebt gekocht. Producten die speciaal voor jou worden gemaakt, kunnen een levertijd van 8 tot 16 weken hebben. Sommige producten zijn ook op voorraad bij de fabrikant, deze kunnen binnen 3 weken geleverd worden. De levertijd van de meeste raamdecoratie bedraagt 2 tot 6 weken. Voor vloeren geldt ook een levertijd van tussen de 2 en 6 weken. Dit is ook afhankelijk van of wij deze ook moeten leggen. Sale en showroom producten zijn direct leverbaar en heb je een week later al in huis. Bij aankoop zullen wij dit met je bespreken, zodat je weet wat je kunt verwachten.
Afhalen
Afhalen is mogelijk. Graag weten we van tevoren wanneer je komt, zodat we het product of de producten kunnen klaarzetten. Je kunt je melden bij de balie aan de ingang. Grotere artikelen kunnen vervolgens in het magazijn worden opgehaald.
Hoe kan ik mijn aankopen betalen?
In de winkel van Seine Wonen en Slapen kun je gemakkelijk per pin of contant betalen. Via onze webshop seinewonen.nl kun je betalen met het veilige betaalmiddel iDEAL van de gezamenlijke Nederlandse banken.
Kan ik betalen bij aflevering?
Onze bezorgdienst heeft een mobiele pinautomaat ter beschikking. Deze mobiele pinautomaat is geschikt voor pinpassen, maar niet voor creditcards. Denk er aan bij grotere bedragen dat je je daglimiet tijdelijk verhoogt. Contant betalen kan en mag natuurlijk ook. Orders op onze webshop moeten direct online voldaan worden. Heb je iets leuks gezien wat je graag wil hebben, maar pas bij levering wil betalen? Neem dan contact met ons op!
Vragen jullie een aanbetaling?
Ja! Wij vragen na aankoop een aanbetaling van 25% op het aankoopbedrag. Deze kunt u direct bij ons in de winkel contant of per pin betalen, ook mag u het bedrag per bank naar ons overmaken.
Hoe kan ik een serviceaanvraag melden?
Wij hebben een formulier gemaakt die je hier kunt vinden, hier kun je vermelden wat er aan de hand is en eventueel foto’s meesturen. Natuurlijk mag je ook mailen: info@seine.nl, bellen 0572-391310 of app 06-37285845.
Wat houdt een bezoek van de servicedienst in?
Dat wil zeggen dat er iemand van Seine Wonen of van de fabrikant bij je langskomt om de servicemelding te beoordelen. Hij of zij zal het in eerste instantie altijd eerst proberen direct op locatie op te lossen. Mocht dit niet lukken dan maakt hij vaak foto’s, zodat dit verder besproken kan worden met de fabrikant. We proberen daarin zo snel mogelijk duidelijkheid te geven over de verwachte oplossing en de eventueel daaraan verbonden kosten.
Wat moet ik doen als ik een All-in-House garantie heb?
Na levering van de producten heb je een mail ontvangen van All-in-House, met de garantie voorwaarden en met adviezen. Bij vragen of problemen kun je naar All-in-House bellen. Zij helpen je dan verder. telefoonnummer: 088-1110580.